Re: HP 4L - czy warto ?

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 21:11:11 MET

soonic wrote:
> mankamenty nie wplywajace na jakos wydruku. Moze z czasem kupie sobie
> Jak jest w dobrym stanie czyli wiesz co kupujesz to POLECAM!

A jeszcze jedno pytanie. Zamienne tonery nieoryginalne kosztuja 170 zl.
Zakladam ze przez caly czas uzytkowania nie kupie oryginalnego tonera - caly
czas bede dosypywal proszek, albo uzywal nieoryginalne. Tu jest pytanie - ta
drukarka ma beben razem z tonerem, czy osobno. Ile kosztuje wymiana bebna -
wystarczy kupic nowy oryginalny toner i mam w tym nowy beben czy co? W tych
regenerowanych tonerach tez jest beben ? W jaim on jest stanie ?

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]