Re: HP 4L - czy warto ?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 21:00:10 MET

> Dodam ze priorytetem sa dla mnie tanie wydruki, czyli ogolnie rzecz
> ujmujac - ekonomicznosc. Jestem zdecydowany na 99% takze jak macie jakies
> uwagi to piszcie, nie chcialbym zrobic bledu.

Mam taka drukarke od czau kiedy tylko weszla na rynek, nie pamietam kiedy to
dokladnie bylo ale chyba cos ok. 1993r. Do dzis mi drukuje bardzo dobrze
(chodzi o jakos wydruku), tonery do 4L sa nadal dostepne ale sa drogie
jednak starczaja na dluuuuugi czas (ost. malo drukowalem moze z 50str/m-c
wiec toner kupowalem z 4lata temu lub dawniej:). Ta drukarka jest super i
polecilbym kazdemu. Jednak od 2-3lat (nie pamietam kiedy) zaczal mi
szwankowac walek czy cos innego takze objaw jest taki iz cos stuka podczas
wydruku (w naprawie powiedzieli mi ze tego sie nie oplaca naprawiac, wiec
nie naprawilem do dzis) ale nadal drukuje bardzo dobrze tylko ze stuka cos.
Od jakiegos czasu, czas wydruku stron mi sie wydluzyl tzn. nie wiadomo czemu
ale gdy drukuje wiecej niz 1str. to drukarka robi dluzsza przerwe pomiedzy
stronami, wczesniej durkowala w sposob ciagly (jedna za druga). Takze
wychodzi mi tak z 2-3/min. To takie drobne mankamenty nie wplywajace na
jakos wydruku. Moze z czasem kupie sobie inne drukarke laserowa ale na pewno
firmy HP. (teraz juz chyba takich wydajnych drukarek nie dostne to tak jak
popularna 'beczka' - mercedes najbardziej udany model mercedesa, silnik
niezniszczalny)
Jak jest w dobrym stanie czyli wiesz co kupujesz to POLECAM!

pozdrawiam
soonic