Re: HP 4L - czy warto ?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 21:34:13 MET

> A jeszcze jedno pytanie. Zamienne tonery nieoryginalne kosztuja 170 zl.
> Zakladam ze przez caly czas uzytkowania nie kupie oryginalnego tonera -
caly
> czas bede dosypywal proszek, albo uzywal nieoryginalne. Tu jest pytanie -
ta
> drukarka ma beben razem z tonerem, czy osobno. Ile kosztuje wymiana
bebna -
> wystarczy kupic nowy oryginalny toner i mam w tym nowy beben czy co? W
tych
> regenerowanych tonerach tez jest beben ? W jaim on jest stanie ?

toner jest razem z bebnem i jak kupujesz toner to masz wszystko caly ten
czarny wklad do drukarki. Nie pamietam dokladnie bo jak juz napisalem
wczesniej to bylo bardzo dawno ale wlasnie ostatnim razem chyba dosypywalem
proszek do oryginalnego tonera takze chyba tylko 1raz w zyciu kupowalem
toner wtedy jeszcze byly tylko oryginalne.