Re: HP 4L - czy warto ?

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch.w_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 20:53:40 MET

Użytkownik "JackEK" <sdf@pol.esp> napisał w wiadomości
news:cn5jn7$met$1@nemesis.news.tpi.pl...

> mam okazje kupic HP LaserJest 4L za 330 zl. Drukarka w bardzo dobrym
> stanie. Miala dotychczas tylko jednego wlasciciela - zaprzyjazniona firme
> (serwis komputerowy) ktora bardzo o nia dbala. Do tego daja mi na nia
> gwarancje. Warto nabyc w drodze kupna ?
>
> Dodam ze priorytetem sa dla mnie tanie wydruki, czyli ogolnie rzecz
> ujmujac - ekonomicznosc. Jestem zdecydowany na 99% takze jak macie jakies
> uwagi to piszcie, nie chcialbym zrobic bledu.

Mam podobną (4ML z postscriptem i możliwością podpięcia starszych
Makintoshy) z minimalnym przebiegiem - drukowała faktury, ok. 100 rocznie,
czasem drobniejsze wydruki z Worda, w sumie nie więcej niż 1200 arkuszy A4
tekstem i małą grafiką. Na obecnym tonerze wydrukowała dotychczas 200
arkuszy A4 czyli praktycznie toner jest prawie pełen.

Faktycznie sprzęt nie do zdarcia, idelnie płaski przesuw papieru, dobre
wgrzewanie w grubsze gramatury. Żadnego problemu z pobieraniem papieru czy
to z podajnika automatycznego czy ręcznego.

JK