Re: o czym pomyślał Zenon B ?

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 20:54:17 MET

Użytkownik "Paweł Cern" <imie@nazwisko.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cn5lue$2qh$1@nemesis.news.tpi.pl...
(ciap)
> 1. Płyta nie potrafi poprawnie zaadresować całego modułu pamięci. Na ogół
(ciap)
> 2. Płyta lub pamięć nie trzymają parametrów czasowych / elektrycznych.
Taka
> konfiguracja może w złośliwych przypadkach działać nieprawidłowo lub nie
> działać wcale.
(ciap)
> Mówiąc krótko, problem może być skutkiem założeń projektowych (problem z
> pamięciami o dużej pojemności i starymi płytami) lub błedów
konstrukcyjnych.

> Paweł

Dzięki.
bo byłem w lekkim szoku, ale mi mija, bo (po przeczytaniu Twojej odpowiedzi)
przyjrzałem się czym gość głównie handluje ;)
odnośnie punktu 1)
to na tomshardware był taki fajny artykuł na temat jednostronności,
dwustronności oznaczeń na scalakach, architektury modułów itd.
ale za cholerę nie mogę go teraz znaleźć :((
Włodek