Re: Ila za zlozenie komputera.????

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 17:37:23 MET

szpon napisal(a):

> Bo powinienes sam pochodzic po sklepach, kupowac odpowiednie

moze i tak, jednak u mnie wszystkie sklepy trzymaja sztame, i ceny sa raczej porownywalne
zreszta, dla poczatkujacych chyba lepiej w jednym sklepie, bo jak cos to zaniosa calosc do
serwisu -bo i tak nie zorientuja sie co padlo

a tak wszystko spada na Ciebie w razie problemow, bo nawet nie beda wiedzieli gdzie isc i z czym -
i powiedza Ci jeszcze przeciez wzioles wiesz odpowiadasz, by dzialalo
zgadza? zgadza ;)

> Jak komu. Za 50zl to bylaby dla mnie mordega ;-) Chyba ze

jak sie z tego utrzymujesz to inna sprawa,
a tak, to przeciez dla przyjemnosci i rozrywki
  :))
a dlla znajomych i rodziny to za usmiech

--
Mixxos