Re: Ila za zlozenie komputera.????

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 14:03:08 MET

mixxos wrote:
> Ty chyba zartujesz 10% z srednio 3000 8:-/
> Jak w innym watku pisalem 50zl, moze troszke wiwecej
> robisz sobie przy okazji reklame ze sie na tym znasz, i ktos Ci
> nastepny przyjdzie

A ja biorę minimum 150zł, niezależnie od ceny zestawu. Za 50zł to mogę
przyjść i zainstalować Windowsa, a nie biegać po sklepach, później składać i
na zakończenie jeszcze wszystko instalować :-)

> niedawno takie cos mialem, nawet nie musialem skladac bo w sklepie
> zlozyli i juz z Wind? :P wiec nie trzeba bylo ;]

Bo powinieneś sam pochodzić po sklepach, kupować odpowiednie podzespoły tam
gdzie są najtańsze (a nie wszystko w jednym sklepie - chyba że się tak
składa, że tam najtaniej).

> Moje zadanie, dobor elementow, nastepnie podlaczenie w domku :p
> konfiguracja i instalacja sterownikow, programow
> :) pozniej jeszcze ganialem - dilery -wirusy, trojany bo braciszek...
> jak to na poczatku,
> ale taka mila
> wiec sama przyjemnosc

Jak komu. Za 50zł to byłaby dla mnie mordęga ;-) Chyba że składałbym dobremu
znajomemu / rodzinie- wtedy najczęściej nie biorę w ogóle pieniędzy.

--
Piotr Slawinski
Strony internetowej niet /serwer w rozsypce przez najbliższe dni/