Problemy z tunerem AVerMedia !!! - pomóżcie

Autor: Linuksowiec <nie.podam_at_bo.nie.chce.spamu>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 15:46:03 MET

Witam
Kpiłem tuner AVerMedia Studio 303 FM i pojawił się problemik. Otóż na
kompie: ASUS TX97-E, K6-2 500 MHz, 256 RAM, RIVA TNT 2 32 MB PCI w ogóle nie
chce go wykrywać. Próbowałem na systemie Windows 98 oraz XP i nic. Kreator
dodawania nowego sprzętu też nic nie wykrywa.
Karta jest na 100% sprawna, bo podpiąłem ją do innego kompa, nieco nowszego:
ABIT KV7, ATHLON-XP 2500+, 512 MB RAM, RADEON 9600 128 MB i działa bez
problemowo. Win 98 przy uruchamianiu wykrywa go bez żadnych problemów.
Jednak na starym kompie za żadne skarby nie udało mi się go uruchomić -
dlaczego? Czy ktoś spotkał się już z takim problemem?
Z góry dzięki za wszelkie (w miare szybkie) odpowiedzi.

--
Pozdrawiam,
Linuksowiec