Re: Ila za zlozenie komputera.????

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 13:46:05 MET

Maksymilian Muller napisal(a):

> osoby ktora to kupuje.Jezeli osoba nie bierze ode mnie windy i
> offica to min. te 10 % od zestawu sie dolicza.Mysle ze taka stawka
> jest w porzadku szczegolnie ze zawsze na jakas pomoc techniczna
> moga liczyc.

 :D :D
Ty chyba zartujesz 10% z srednio 3000 8:-/
Jak w innym watku pisalem 50zl, moze troszke wiwecej
robisz sobie przy okazji reklame ze sie na tym znasz, i ktos Ci nastepny przyjdzie

niedawno takie cos mialem, nawet nie musialem skladac bo w sklepie zlozyli i juz z Wind? :P
wiec nie trzeba bylo ;]
Pierwszy komuter, wiec nie chcieli by ich w sklepie naciagneli

Moje zadanie, dobor elementow, nastepnie podlaczenie w domku :p
 konfiguracja i instalacja sterownikow, programow
:) pozniej jeszcze ganialem - dilery -wirusy, trojany bo braciszek...
:D
jak to na poczatku,
ale taka mila
:)-8:--<