Re: problem z tv-out :( POMOCY

Autor: Piotr <mandrop_at_mail.icpnet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:18:25 MET

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ug00p0l3rn4k001gukpl90t092ij2kscbi@4ax.com...
> Witam,

> Proszę sprawdzić w instrukcji do TV czy może Pan w ogóle podłączać do
> tego TV sygnał z komputera.
>
> Wiem na pewno, że w części TV (a właściwie chyba inne też) Panasonica
> TX-29PS2, TX-29PS10 itp. 100Hhz po podlączeniu sygnału z komputera
> ulegał spaleniu układ odpowiedzialny za obsługę Eurozłącza. Co taka
> usterka albo nie jest naprawniana na gwarancji, albo jest naprawiana
> warunkowo (dobra wola serwisanta)... Biorąc pod uwagę to, że Panasonic
> bardzo często korzysta z podzespołów Thomsona do produkcji swoich
> [...]

nie wiem czy zauwazyles ale ja nic nie napisalem o eurozlaczu tylko o
s-video jak i po stronie komutera jest taka wtyczka jak i po stronie tv. a
poza tym jak wywnoskowales ze moze jest spalone skoro napisalem ze wszystko
dziala tylko nie film (wyobraz sobie sytuacje ze masz pulpit i na srodku
masz otwarty odtwarzac multimedialny w trybie nie pelnoekranowym i widzisz
wszystko dookola poza filmem)

Piotr