Re: media (s?)markt

Autor: Norbert <norbas_at_op.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 00:22:27 MET
Message-ID: <cn3glh$m3h$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

W artykule news:cn3cvk$50b$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Kasjopejczyk :-) z adresu <aqqu@qwerty.com> napisał(a):

> Pracuje w serwise ktory wspolpracuje w wojewodzkim miescie ze sklepami -
> miedzy innymi MM.

> wiec :
> SPRZET - a w SZCZEGOLNOSCI monitory i TV (czyli to w co sie bedziemy
> gapili przez spora liczbe godzin - wybierajmy uwaznie
> - najlepiej poprosic by sprzedawca ci go uruchomil i po ok 30 min (!)
> pracy urzadzenia mozna zaczac mu sie szczegolowiej przygladac - czy nie
> piszczy, czy nie miga obraz, czy nie ma zmian geometrii ( co w
> przypadku duzych tv 29' i wiecej jest Bardzo czestym przypadkiem).
> Ludziska - za wlasna kase - nie kupujcie pierwszego lepszego towaru -
> wybierajcie !
>
> serwis pomoze - ale nie zawsze i nie na wszystkie problemy (jak
> wspomniana wyzej geometria obrazu)
>
> pozdrawiam wszystkich
>
> K.

Troszke nie wiesz jak MM dziala.
Ja sie ostatnio przekonalem.
Chcialem kupic monitor za prawie 2 tys zl. CRT
Poprosilem o podlaczenie 2 lub 3 egzemplarzy do wygrzania przez 30 minut
bym mogl wybrac najleprzy.
I co uslyszalem?
Ze nie mozna, ze musze kupic, przejsc przez kasy i wtedy do serwisu i tam
moge sobie ogladac ale nie wiedza na czym bo do komputera podlaczyc nie ma
jak.
A jak chce 2 lyb 3 sztuki przejrzec to musze za nie wszystkie najpierw
zaplacic i z kasy prosto do punktu serwisowego. Bo jak bym wyszedl z
monitorem ze sklepu i wrocil za 1 minute to juz kaski nie dostane z
powrotem tylko bede mogl zglosic reklamacje i wybrac inny towar w tej
samej ceni lub drozszy.
Prosilem zbulwersowany o kierownika... nie bylo go w sklepie..dzwonili do
niego na komorke ale mnie pogadac nie pozwolili. Kierownik powiedzial im
tylko ze nie ma mozliwosci zeby porownac i koniec.
Wiec powiedzialem im co o nich mysle i o ich polityce wobec klienta i
olalem MM.
Godzine pozniej stalem przy 3 identycznych i wygrzanych monitorach na WGE
w w-wie i wybieralem najleprzy egzemplarz nie mowiac o tym ze kupilem
taniej niz w MM.
Niby klient nasz pan sie zwyklo mowic ale w MM mialem wrazenie lub nawet
mnie przekonali ze to ja jestem dla nich i mi laske robia ze sprzedadza
cos w ciemno.
Jak im powiedzialem ze przeciez mam 14 dni na zwrot towaru bez podania
przyczyny ( bo sie rozmyslilem) i jest to regulowane prawem to nie umieli
mi odpowiedziec.
A znajomy pracuje w handlu i z tego co mowil jest jakies prawo klienta ze
jesli towar okazal sie miec wady ukryte to klient ma 6 miesiecy by zwrocic
go i sprzedawca powinien bez zajaknienia towar przyjac. Tylko nikt o tym
klientom nie wspomina nawet bo tak przeciez latwiej. Jedno wielkie
dranstwo. A MM... coz.. na mnie sie juz nie wzbogaca , szczoteczki do
zebow elektrycznej tam nie kupie. Nie szanuja klienta to mam ich gleboko
gdzies.

-- 
*************** NORBERT ********************* GG:1334053 ***************
*** P4-3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT-IC7 MAX3 *** P3-1GHz, MSI-6337, 512SDR ***
*** HDD:IBM 45GB, SEAGATE 120GB i 80GB *** RADEON 9200 , QUANTUM 5GB ***
*** GFFX 5950U,CDRW LITEON,DVD-PIONEER *** CDRW LG8160B,ENLIGHT 250W *** 
Received on Sat Nov 13 00:25:16 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Nov 2004 - 00:51:09 MET