Re: media (s?)markt

Autor: Kasjopejczyk :-\) <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 23:20:58 MET

Użytkownik "Jawi" <jaworskipiotr@usunto.poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cn32mo$es2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> to bardzo źle wiesz
> pozdrawiam

Pracuje w serwise ktory wspolpracuje w wojewodzkim miescie ze sklepami -
miedzy innymi MM.
Sytuacja jest taka - odbieramy od nich sprzet tego samego lub najpozniej
nastepnego dnia od powiadomienia.
Goscie maja spore problemy - glownie z ochrona - cokolwiek co ma wyjechac z
MM musi przejsc przez lapy ochrony - to dodatkowo przeciaga terminy.
My - w wiekszosci takie reklamacje zalatwiamy w ciagu 2-5 dni. Chyba ze sa
problemy z czesciami - ale to tylko z TCE.
Inne firmy sa w zasadzie ok.
Wyjatki to naprawy sprzetu typowo cyfrowego ( np. aparaty cyfrowe i kamery
mDV) - tu nasza ingerencja polega na zapakowaniu sprzetu i siup go do srv
centralnego danego producenta - wymagania !
I tu faktycznie - min to 14 dni.

W moomencie zostawiania czegokolkiwek u sprzedawcy do reklamacji - nalezy
podkreslic z jakiego prawa sie kozysta :
- gwarancji producenta
- odpowiedz.sprzedawcy za wady ukryte

Sprzedawcy bardziej na reke ta 1 wersja ---> po prostu zawsze wszystko moze
zwalic na serwis, a on, biedny rzuczek jest ok.

Inna sprawa ze wiekszosc firm (marketow) ktora prowadzi przysklepowe punkty
reklamacyjne ma tak wysterowanych pracownkow by ci w momencie przyjmowania
od klienta sprzetu od razu (sami) zaznaczali ze korzysta z gwarancji - sam
kiedys padlem tego ofiara ( tesco-)

wiec :
SPRZET - a w SZCZEGOLNOSCI monitory i TV (czyli to w co sie bedziemy gapili
przez spora liczbe godzin - wybierajmy uwaznie
- najlepiej poprosic by sprzedawca ci go uruchomil i po ok 30 min (!) pracy
urzadzenia mozna zaczac mu sie szczegolowiej przygladac - czy nie piszczy,
czy nie miga obraz, czy nie ma zmian geometrii ( co w przypadku duzych tv
29' i wiecej jest Bardzo czestym przypadkiem).
Ludziska - za wlasna kase - nie kupujcie pierwszego lepszego towaru -
wybierajcie !

serwis pomoze - ale nie zawsze i nie na wszystkie problemy (jak wspomniana
wyzej geometria obrazu)

pozdrawiam wszystkich

K.