Pytanko lamera- kontrolery ide

Autor: ES <esiek1_at_interia.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 21:41:57 MET

Witam grupowiczów. Mam 1 proste pytanko. Czy jesli podlacze na jednej
tasmie dysk twardy (udma-100) z napedem (udma-33) to czy ten drugi nie
zwolni mi pracy dysku twardego?? Nie zmaleje transfer, nie spadnie dma
na 33?? A jesli tak to czy jest odczuwalan róznica pomiedzy udma 100 a
33?? Sorki za pytanie ktore pewnie sie juz pojawilo ale nie mam za
bardzo mozliwosci przeszukiwac archiwum bo dostep do neta mam tylko w
pracy. Za jakakolwiek pomoc z góry dziekuje.