Re: Pytanko lamera- kontrolery ide

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 13:03:44 MET

Uzytkownik "ES" <esiek1@interia.pl> napisal w wiadomosci
news:22dd2c86.0411121241.46e6d6ab@posting.google.com...
> Witam grupowiczów. Mam 1 proste pytanko. Czy jesli podlacze na jednej
> tasmie dysk twardy (udma-100) z napedem (udma-33) to czy ten drugi nie
> zwolni mi pracy dysku twardego?? Nie zmaleje transfer, nie spadnie dma
> na 33?? A jesli tak to czy jest odczuwalan róznica pomiedzy udma 100 a
> 33?? Sorki za pytanie ktore pewnie sie juz pojawilo ale nie mam za
> bardzo mozliwosci przeszukiwac archiwum bo dostep do neta mam tylko w
> pracy. Za jakakolwiek pomoc z góry dziekuje.

Nie zwolni do udma33, ale transfer sie podzieli - jezeli bedziesz
korzystal
z obu dyskow naraz to nie dasz rady wycisnac wszystkiego z szybszego
dysku.
Jezeli bedziesz korzystal tylko z dysku udma100 lub tylko z udma33 to nie
zauwazysz nic.
W skrocie: mozna tak zrobic i nie bedzie tragedii.

http://groups.google.pl/groups?q=dwa+dyski+na+jednej+ta%C5%9Bmie+udma&hl=pl