Re: Klawiatura jak w notebooku do PC

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 21:41:25 MET

In news:1p63csnc9hoe6.dlg@usenetowa.lameriada.com,
Flo <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> typed:
> Pamiętnego dnia Fri, 12 Nov 2004 20:55:47 +0100
> "Sebastian" spłodził(a) co następuje:

> Dokładnie. A cena deczko wyższa w granicach 130zł.

na allegro mozna dostac za ok 110PLN, ale ona ma standartowy uklad klawiszy
dla PC, a kolega Siergiej pisze o rozmiarze jak w laptopie - tam nie ma
numerycznej czesci i jest inny uklad klawiszy pgup pg down itp.
BTW polecam tego logitecha, sam uzywam i jest super. Nie polecam tanszych
podrobek typu tracert itp.

pzdr.
trzmiel