Re: USB na czipsecie HX - nieznane urzadzenie

Autor: _ <no.email_at_no.email>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 11:35:23 MET

Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <schmielarz@uniprojekt.com.PL> napisał w
wiadomości news:schmielarz.4641.0@uniprojekt.com.PL...

> To chyba nie jest problem sprzetowy.
> Mam tez plyte na HX i opisywalem kiedys, ze musialem wgrac nowszy BIOS do
> plyty i sprawdzic wersje "south bridge" czy mam wbudowany USB.
> Dla nieznanego urzadzenia musisz dodac sterowniki do Windows dla tego
> urzadzenia.

hej! bios jest najnowszy jaki jest dla tej plyty /1997/. wiem, ze trzeba
sprawdzic wersje mostka, nie wiedzialem o tym do dzis, sprawdze.
Aktualizacja sterownika nic nie daje. System nie wykrywa poprawnie
urzadzenia zaraz po podlaczeniu. Urzadzenie jest odrazu wylaczane. Slyszalem
tez ze pod HX dziala tylko usb 1.0. Mam juz do testow zewnetrzny kontroler,
ale tak jak pisalem wczesniej w sieci pisza ze to nic nie rozwiazuje.....

pawel