Re: USB na czipsecie HX - nieznane urzadzenie

Autor: Stanislaw Chmielarz <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 10:53:21 MET

In article <cn1s1t$guq$1@nemesis.news.tpi.pl> "_" <no.email@no.email> writes:
>From: "_" <no.email@no.email>
>Subject: USB na czipsecie HX - nieznane urzadzenie
>Date: Fri, 12 Nov 2004 09:18:22 +0100
>hej!
>
>mam plyte shuttle-hot 553 na czipsecie HX z p166. Win98se wykrywa i pokazuje
>poprawnie kontroler i hub usb, jednak podlaczanie czegokolwiek powoduje
>dodanie "nieznane urzadzenie" do listy.

To chyba nie jest problem sprzetowy.
Mam tez plyte na HX i opisywalem kiedys, ze musialem wgrac nowszy BIOS do
plyty i sprawdzic wersje "south bridge" czy mam wbudowany USB.
Dla nieznanego urzadzenia musisz dodac sterowniki do Windows dla tego
urzadzenia.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz@stanislaw.chmielarz.name