Re: USB na czipsecie HX - nieznane urzadzenie

Autor: Stanislaw Chmielarz <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 12:02:39 MET

In article <cn23sr$8vr$1@atlantis.news.tpi.pl> "_" <no.email@no.email> writes:
>From: "_" <no.email@no.email>
>Subject: Re: USB na czipsecie HX - nieznane urzadzenie
>Date: Fri, 12 Nov 2004 11:35:23 +0100

>Aktualizacja sterownika nic nie daje. System nie wykrywa poprawnie
>urzadzenia zaraz po podlaczeniu. Urzadzenie jest odrazu wylaczane. Slyszalem
>tez ze pod HX dziala tylko usb 1.0. Mam juz do testow zewnetrzny kontroler,
>ale tak jak pisalem wczesniej w sieci pisza ze to nic nie rozwiazuje.....

Trudno mi wyrokowac jak jest w Twojej sytuacji. Mam plyte TYAN z USB po
wgraniu najnowszego BIOS pokazala mi sie opcja w BIOS (wlaczenie USB?) i
przygotowana dyskietka DOS ze sterownikami dla dysku podlaczanego po USB
wykryla poprawnie dysk w zewnetrznej obudowie.
Jesli masz zewnetrzny kontroler z wlasnym BIOS to nie powinno byc problemow
jesli zostanie poprawnie skonfigurowany (przydzial IRQ i ew. adresu w upper
RAM).

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz@stanislaw.chmielarz.name