Archaiczne Pytanie - Abit BE6-II z HTP370 i jeszcze o biosik do M726MRT by PCChips

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 23:53:28 MET

Mam stary komp (PCChips M726MRT, PIII 550MHz,HDD 60GB in 32GB mode, 256MB
SDR, GFMX440SE) i chciał bym zmienić na jakąś płytę co obsługuje ten że
dysk mam na uwadze tego Abita BE6-II z RAID'em (gość chce pchnąć za 120pln)
ale nie wiem czy on łyknie mi całego tego twardziela bo teraz to mam pylko
32G dostępne... Albo co możecie polecić co obsłuży taki dysk żebym se
polookał na allegro...

I drugie pytano dot. tego mojego PCChips'a M726MRT mam tą płytę z 1Mbit
biosem ,a wiem że była jezzcze wersja z 2Mbit biosem i chciał bym kupić
kość 2Mbit, zaprogramować i podmienić za tego 1megowego gdyż tamten
*prawdopodobnie* (jest z 2001 roku więc chyba obsłuży taki dysk w pełni)
obsłuży mi cały hdd 60Gb (hie dokładnie 57Gb ale to nie ważne :D )...

Myślę że nie zakręciłem zabardzo sprawy :) ....

--
Saper/nolin11
mailto:nolin11_USUN_TO@interia.pl