Re: audigy ES vs LS

Autor: GeorgeY2K <georgey2k_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 23:50:49 MET

> A po co zadawać na grupie pytanie, na które
> łatwo się w necie znajdzie odpowiedź ?
> http://tiny.pl/cq7
> http://tiny.pl/cqr

W necie łatwo znajdziesz specyfikacje podaną przez producenta. akurat z niej
wynika ze tańsza wersja tej samej karty obsloogooje 24bitowe nagrywania a
droższa tylko 16 bitów na recording. A pytanie chyba raczej dotyczyło
"bajeroow" i "spraw" o ktoorych nie moowi sie w specyfikacjach bo przeciez
zadna firma nie napisze o swoim produkcie ze jest obciętą wersją tego
lepszego i w zasadzie to straszne gówno. (to był przykład nie odnoszący się
do creative ani ich kart)

> I uważam, że autor postu jest po prostu leniem,
> a ja nie mam w zwyczaju takich wspierać ...
a mnie sie wydaje ze Ty jesteś leniem a jeśli nie wiesz nic o audigy to
poprostu nie zabieraj głosu. Chyba nie jest trudno napisać dwa zdania?

> A następnym razem polecam to:
>http://www.archiwum.grup.ag.bocznica.org/

super link. pojawia sie srednio cztery razy w tygodniu na rooznych grupach.
Prawde moowiac juz powoli mnie to wkoorza bo wszyscy uwazają sie za
niewiadomo jakich znawcoow i traktują innych z goory (pomijam oczywiscie
tych wybitnie upierdliwych ktoorzy pytają np: o adres do onet.pl) .