Re: audigy ES vs LS

Autor: lego <rlego_at_op.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 20:58:18 MET

> W necie łatwo znajdziesz specyfikacje podaną przez producenta. akurat z
> niej
> wynika ze tańsza wersja tej samej karty obsloogooje 24bitowe nagrywania a
> droższa tylko 16 bitów na recording. A pytanie chyba raczej dotyczyło
> "bajeroow" i "spraw" o ktoorych nie moowi sie w specyfikacjach bo przeciez
> zadna firma nie napisze o swoim produkcie ze jest obciętą wersją tego
> lepszego i w zasadzie to straszne gówno. (to był przykład nie odnoszący
> się
> do creative ani ich kart)

            Liczylem na opinie uzytkownikow, ktorzy mieli stycznosc z ww. W
sieci pare znalazlem, ale mieszaly sie one ze stwierdzeniami, ze karty nie
roznia sie niczym i niewiele mowiacymi linkami do specyfikacji (?)

            W koncu zdecydowalem sie na ESa, poszedlem do sklepu (Siden w
Toruniu) i tylko dzieki skumaniu nr na czipie nie wcisneli mi LSa. Cos
pokretnie sie tlumaczyli, ze ktos zle zewidencjonowal itd. Na plycie tez
zreszta byl nadruk Audigy LS. Ot i moja przygoda, nie pierwsza zreszta z
Sidenem ;/

            dzieki za pomoc, internetowym "moralistoom" tez

--
lego
|Barton 2600+|Asus A7N8X-X|512 MB DDR400|Plustek Optic Pro U16B+|
|Compaq P900 19"|FX5200 Ultimate|SB Live! Digit|Creative P580 5.1| hp DJ
930c|
|LG GCE-8520B|LG GDR8162B|Barracuda ST3120026A 120 GB|Win XP Pro sp2|