Re: NEC 3500 prosba o oryginalny bios 2.16 (zostaly mi niecale 3 dni)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 22:25:05 MET

Użytkownik "Maciej Olędzki" <ldevil@na.onecie> napisał w wiadomości
news:1k9898udzrwfs$.dlg@ldevil.no-ip.org

> Przecież pisał, że ma oryginalnego windowsa. Bo tylko użytkownicy
> oryginalnych windowsów mają kłopoty z aktywacją. Złodzieje się z nich
> śmieją i używają wersji, która wymaga podania tylko numeru seryjnego.

Hm. Możesz mieć rację :-/. Zdaje się, że nadinterpretowałem tę całą
sytuację.

> [...]
> Podobne niedogodności dla legalnych użytkowników pamiętam jeszcze z
> czasów Amigi. Do jednej gry była dołączona kartka z kodami
> niezbędnymi do uruchomienia jej. Problem polegał na tym, że kartka ta
> posiadała również "zabezpieczenie antypirackie" polegające na
> zrobieniu jej przy użyciu 2 kolorów: szarego oraz trochę jaśniejszego
> szarego. Bardzo wygodnie się to czytało. Oczywiście nie musze dodać,
> że użytkownicy piratów takich kłopotów nie mieli.
>
> I jak w takich warunkach można liczyć na dobrą sprzedaż oryginalnych

To dopiero pierwsza przymiarka do interaktywnej aktywacji. Kolejne mogą
być dużo trudniejsze do złamania, już z obejściem aktywacji W2k3 są
sporo większe problemy, a będą jeszcze większe po SP1. Też nie jestem
fanem WPA, ale to co się dzisiaj obserwuje na grupach dowodzi, że o ile
kiedyś kradło się po cichutku - to teraz ludzie nie mają żadnych
hamulców......

/odpowiadając zmień px na pl/