Re: NEC 3500 prosba o oryginalny bios 2.16 (zostaly mi niecale 3 dni)

Autor: Maciej Olędzki <ldevil_at_na.onecie>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 17:53:34 MET

Dnia Thu, 11 Nov 2004 17:22:18 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Masz jakieś problemy z aktywacją?
> Może podać Ci telefon na infolinię BSA - tam takie sprawy
> załatwiają od ręki......

Przecież pisał, że ma oryginalnego windowsa. Bo tylko użytkownicy
oryginalnych windowsów mają kłopoty z aktywacją. Złodzieje się z nich
śmieją i używają wersji, która wymaga podania tylko numeru seryjnego.

OT:
Właściwie to nie wiem jaki był sens tej całej aktywacji. Piractwa to nie
ograniczyło a tylko przysporzyło kłopotów legalnym użytkownikom.
Podobne niedogodności dla legalnych użytkowników pamiętam jeszcze z czasów
Amigi. Do jednej gry była dołączona kartka z kodami niezbędnymi do
uruchomienia jej. Problem polegał na tym, że kartka ta posiadała również
"zabezpieczenie antypirackie" polegające na zrobieniu jej przy użyciu 2
kolorów: szarego oraz trochę jaśniejszego szarego. Bardzo wygodnie się to
czytało. Oczywiście nie musze dodać, że użytkownicy piratów takich kłopotów
nie mieli.

I jak w takich warunkach można liczyć na dobrą sprzedaż oryginalnych
programów?

--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki