Re: NEC 3500 prosba o oryginalny bios 2.16 (zostaly mi niecale 3 dni)

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 18:24:45 MET

Dnia Thu, 11 Nov 2004 17:22:18 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Masz jakieś problemy z aktywacją?
Nie

> Może podać Ci telefon na infolinię BSA - tam takie sprawy
> załatwiają od ręki......
nie sadze - poza tym nie mam telefonu, radia, telewizji i zyje na odludziu
(brzmi dziwnie ale jest prawdziwe)
Nie prosilem o pomoc w aktywacji tylko o bios - w koncu pisze na grupe
o sprawach sprzetowych a nie o systemowych.
Ale juz dziekuje - sobie poradzilem. Odtworzylem w koncu poprzedni bios
NEC'a i system sprzed zmiany biosu.

A zeby Cie uspokoic to zapewniam Cie, ze wroce do biosu 2.18 jak tylko bede
mial czas na "dyskusje" z moim zrodlem mojego legalnego windows xp pro.

ps.
Ciekaw jestem co by bylo gdybym odlaczyl NEC'a (bo np. mi sie popsuje i
bede musial go oddac do serwisu w ramach gwarancji (tak, tak NEC'a tez mam
legalnego ze sklepu - nie kradzionego!) - czy system wykryje zmiane
konfiguracji sprzetu (brak NEC'a) i bedzie mi kazal w ciagu 3 dni sie
ponownie aktywowac??? A jak wroci mi sprzet z serwisu.... hmmm... paranoja.
Boje sie pomyslec jak mi padnie jakis starszy podzespol w komputerze i nie
bede juz mogl takiego zdobyc na rynku....

Maciej Oledzki ma calkowita racje. Moja dziewczyna sie ze mnie smieje
nie rozumiejac problemu pyta sie: "a inni nie maja takich problemow?
dlaczego Ty masz?" po wyjasnieniu jej o co chodzi mowi: "i Ty musisz miec
legalny system a inni nie traca czasu, bo maja piracki???" i sie ze mnie
smieje i mowi ze glupi jestem - chyba ma racje.