Re: Płyta główna i gry

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 22:30:04 MET

> http://www.winhq.net/showdoc.php?dtype=articles&id=22&page=3

Do czego uzywasz Sandry? Bo ja do renderingu i kompresowania filmow, a takze
lubie sobie w to pograc od czasu do czasu :P

Zobacz na strony 2 i 4 tego testu... wow az 300 pkt wiecej w 3dmarku (w
ktorego rowniez lubie sobie pograc od czasu do czasu ;P)... a popatrz na te
ogromne roznice w ilosci fps'ow w grach! Mozna zauwazyc golym okiem !!! ;P

A tak na serio... to ten test pokazuje ze faktycznie jest jakistam przyrost
w wydajnosci... ale praktycznie niezauwazalny. Tylko w zgrywaniu "on the
fly" gubi mniej klatek... mimo to warto doplacac? A pozatym na singlu
podkrecisz wiecej magistrale pamieci...

--
Pozdrawiam! FrOG
A64 3000+, MSI K8N Platinum Edition, 512MB GoodRam, 120GB Seagate SATA,