Re: Płyta główna i gry

Autor: rashman <gg_at_4620745.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 11:41:16 MET

FrOG <frog01@op.pl> napisal/a:

> Do czego uzywasz Sandry? Bo ja do renderingu i kompresowania filmow,
> a takze lubie sobie w to pograc od czasu do czasu :P
Zief. Wyeksploatowany sie robi dzouk o graniu na benchmarkach...

> Zobacz na strony 2 i 4 tego testu... wow az 300 pkt wiecej w 3dmarku
> (w ktorego rowniez lubie sobie pograc od czasu do czasu ;P)... a
Otoz to ;)

> popatrz na te ogromne roznice w ilosci fps'ow w grach! Mozna zauwazyc
> golym okiem !!! ;P
j/w :]

> A tak na serio... to ten test pokazuje ze faktycznie jest jakistam
> przyrost w wydajnosci... ale praktycznie niezauwazalny. Tylko w
> zgrywaniu "on the fly" gubi mniej klatek...
Sprecyzujmy: mniej to 100% przyrost wydajnsoci... Trzeba sobie
odpowiedziec czy przy mozliwosci wsadzenia dual'a nie warto przypadkiem
kupic 2 kostki niz jedna. Cena zwykle jest podobna.

> mimo to warto doplacac?
Zauwaz, ze nie komentowalem. Dalem tylko dosyc leciwy test do
przejrzenia. Konkluzja tego testu to mniej wiecej to co Ty pieszesz tu
teraz... Doceniam quasi-zabawna iterpretacje tego linku, ale nie
potrafie znalezc nigdzie tekstu napisanego przeze mnie typu "dual to
koniecznosc".

--
pozdr.
rshmn