NEC 3500 prosba o oryginalny bios 2.16 (zostaly mi niecale 3 dni)

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 16:58:44 MET

witam,
troche OT, prosze o pomoc:
zmienilem bios w NEC 3500 z 2.16 na 2.18 wszystko ladnie
- tylko moj oryginalny windows XP wykryl to jako zmiane !!!#$%@!!!
sprzetu wymagajaca ponownej aktywacji systemu!! (brak mi juz przeklenstw)
:(((
Na szczescie mam obraz dysku z systemem przed zmiana biosu,
wiec po zmianie biosu spowrotem na 2.16 i odtworzeniu systemu
powinno wszystko grac, tylko nie mam oryginalnego biosu 2.16.

Potrzebny mi calkowity oryginal 2.16 (bez zadnych przerobek - taki jaki
jest po kupieniu nowego NEC 3500A)
W googlach znalazlem rozne linki (np. http://tdb.rpc1.org/),
ale net mi jakos wolno dziala jak na zlosc (radiowy)
i nie moge nic z tego zdjac. Zostaly mi trzy dni do blokady
systemu - czy ktos moglby podeslac mi oryginalny bios ze swojego NEC 3500A
w wersji 2.16 na moj adres mail ?