Rozkodowanie podanego w treści posta pliku pdf

Autor: tomek <tomek_at_pl.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 16:56:45 MET

Witam,

Według mnie na tej grupie powinienem znaleźć rozwiązanie swojego problemu.
Dotyczy rozkodowanie pliku pdf, który jest zahasłowany. Nie chce przepisywać
tabel znajdujących się w tym pliku. Będzie to czasochłonne w porównaniu z
dostępem do tego pliku pdf. Materiały, które się w nim znajdują powinny być
dostępne dla każdego, aby mógł we własnym zakresie edytował. Poza tym
materiały publikuje fundacja związana z Ministerstwem Rolnictwem, również z
tego powodu nie powinny występować utrudnienia. Link do tego dokumentu
http://www.fapa.com.pl/cid/publikacje/GHP_GMP_HACCP/Przewodnik_do_wdrazania_GHP_GMP_HACCP.pdf
Chodzi o wzory dokumentów od 87 strony.
Proszę o podanie rozwiązania dla mojego problemu.

Tomek

P.S. Próbuje Advanced PDF Password Recovery 2.20 PRO, ale nic to nie daje.