Re: Problem z PS/2

Autor: Mateusz Bazan <lodkabols_at_poczta.fm>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 16:58:52 MET

> Przy złączu PS2 na płycie mieszczą się bezpieczniki i cewki. Trzeba
> pomierzyć, spalone wymienić (lub zewrzeć). Taka usterka występuje
> najczęściej.

Cześć widze że orientujesz się w elektronice dziękuje bardzo za odpowiedz na
mój post przynajmniej mam nadzieję że będzie sie z tym coś dało zrobić, mimo
że nie mam pojęcia któro to bezpieczniki a któro cewki, czy może jak
wysłałbym Ci zdjęcie płyty mógłbyś mi zaznaczć co mam zewrzeć ? jakiś
miernik spróbóje skombinować. Pozdrawiam

/Mateusz Bazan