maxtor i stukanie

Autor: Patryk <patrykx_at_pNOocSpaMzta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 16:37:01 MET

czesc
mam matroxa 80 GB 8MB cahce i od pewnego czasu stuknie sobie troche
bardziej niz zwykle
nie wiem czy to powoduje opoznienia w odczycie
jakims programem od maxtora sprawdzilem (kilkugodzinny test) caly dysk i nie
wykrylem zadnych bad sectorow
problem stukania nie objawia sie przy jakby "liniowym" odczycie tylko jak
glowica dysku wykonuje gwaltowne ruchy
wiec czy moglibyscie polecic jaki test dysku ktory symulowalby ruchy glowicy

wyczytalem w archiwum ze moze to byc spowodowane wtyczka z zasileniem, juz
ja poprawilem ale teraz che sprawdzic czy problem sie bedzie powtarzal

Patryk