Re: drzacy ekran

Autor: marcink <marcink_at_box.net.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 14:38:02 MET

Użytkownik "Profil1" <mrufki@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cmvpck$4q4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mam problem
> drzy mi ekran
> nie caly czas tylko czasami (ale dosc czesto) tak przez 2 s
> nie "rzuca nim", raczej delikatnie trzesie.
>
> dzieje sie to od jakiego czasu, poczatkowo mi nie przeszkadzalo ,potem
> zdarzalo sie coraz czesciej
> az spalil mi sie monitor !
> monitor mam nowy sytuacja sie powtarza. !!
>
> wymienilem karte graficzna
> idalej to samo
>
> o co tu chodzi ???
> co jeszcze mam wymienic ?
>
> POMOCY
> tnx

Winny może być upalający się lub luźny przewód od prądu w gniazdku lub przy
bezpiecznikach sprawdź czy dzieje się tak jak naprzykład włączasz odkurzacz,
albo jak się włącza lodówka. Miałem to samo przyszedł elektryk wymienił
gniazdo bezpiecznika które sie wypaliło i było OK. Lecz chyba znów się
zaczęło wypalać trzeba by zamontowac większy bezpiecznik.
Pozdrawiam.