Czas nagrywania na NEC 3500

Autor: Maciej Olędzki <ldevil_at_na.onecie>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 14:48:04 MET

Witam!

W jakim czasie udaje się wam wypalić płytkę DVD na w.w nagrywarce?
Ja próbowałem już kilku nośników (Esperanza, TDK, Dysan, Platinum) i
przeważnie czas nagrania 4200MB z prędkością 8x oscyluje w okolicach 9-10
minut.
Jest to normalna sytuacja, czym mam się udać do serwisu z nagrywarką?

P.S. Problem raczej nie leży w wydajności komputera, ponieważ po
zaznaczeniu opcji 'Determine maximum speeed' w Nero prędkość odczytu z
dysku nie spadała nigdy poniżej 16x
P.S.2. Testy robiłem na biosach 2.16, 2.17, 2.18. Wyniki były podobne.

--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki