Re: ECS K7S5A - czy oplaca sie to brac??

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 12:13:56 MET

matti wrote:
> Zatem moje pytanie jest takie - czy oplaca sie naprawiac moja stara
> plyte glowna Abit KT7A (z roku 2001) czy lepiej kupic uzywana plyte
> ECS K7S5A za 135 zł z 12-miesieczna gwarancja duzego sklepu
> komputerowego??

Może lepiej kup za nie całe 200zł jakąś nową, na nForce2 400 Ultra? Polecam
ECS N2U400-A - kolejna moja płyta firmy ECS i kolejna z której jestem
zadowolony (poprzednio miałem K7S5A - zjarała się, gdy zasilacz padł).
Oprócz płyty nie wymieniałem nic, a na wydajności znacznie zyskałem (zmiana
odczuwalna nawet przy zwykłej pracy w Windows).