ECS K7S5A - czy oplaca sie to brac??

Autor: matti <mfelusWYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 17:07:52 MET

Czesc

Poniewz moja stara plyta glowna "siadla" (BIOS pokazuje zle wartosci napiec
podawanych przez zasilacz, Win'98 w miare chodzi ale wysypuje sie przy nowych
grach [np. NFSU, FIFA 2004]) Pozyczylem sie na chwile od kolegi plyte glowna i
przelozylem wszystko (oprocz starej plyty glownej), nagle komputer zaczal
chodzic poprawnie i wymienione gry chodza bez problemu.

Zatem moje pytanie jest takie - czy oplaca sie naprawiac moja stara plyte
glowna Abit KT7A (z roku 2001) czy lepiej kupic uzywana plyte ECS K7S5A za 135
zł z 12-miesieczna gwarancja duzego sklepu komputerowego??

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i rady

PS. Moj sprzet: Abit KT7A, AthlonXP1700+, 768 MB RAM, 40 GB HDD i Win98SE