Szukanie plików- commander?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 12:18:43 MET

Zanzaczam że wiem że to NTG- chociaz naprawde jakoś nie wiedzialem
gdzie zadać to pytanie
Jeżeli ma ktoś lepszą grupe to chetnie tam napisze.
Jeżeli jednak ktoś chciałby mi odpwiedzieć
  to byłbym wdzięczny
Posidam pare tys plików mp3 na dysku.
 POroznoszone sa po róznych folderach
 niestety wiele z nich powtarza mi sie po kilka razy.
Potrzebuje narzdzia które mi poszuka powtarzających sie plików i i
usunie te powtarząjące
Probowłem to zorbić w total commander.
I po czesci sie udało- BO w opcjach "szukaj" znalazł mi mp3 -
powtarzające sie - niestety je tylko pokazał a nie ma opcji DEL.i nie
moge ich usunąć. A jest ich 500- wiec chciałbym żeby zrobił to
automatyczie- ewentualnie sam bym leciał po liście i dodatkowe kopie
bym usuwał

Z góry dzieki.