Re: Nagrywarka DVD

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 11:39:53 MET

> LG i Samsung - jakośc kiepska, wręcz fatalna, same problemy :)
i też znasz całą kupe użytkowników co mają z nimi problemy?
bo znam kilku co mają LG i nie słyszałem słowa narzekań, może nie chcą się
przyznać:))

> lepiej niż Daewoo Matizem/Skodą Fabiąn czy Dacią Logan jeździć...
> ......Hondą Accord/Fordem Mondeo/ VW Passatem czy Mazdą 6
to żeś dowalił, nie wiem czy wiesz ale to dwa zupełnie inne segmenty aut -
porównanie nie na miejscu i całkowicie bez sensu

> - za nieweiele większe pieniadze (oczywiście w przypadku angrywarek DVD
> :) )
tu się zgodzę, mając wybór i nie patrząc na cene to zdecydowanie lepiej
wybrać dobry firmowy napęd
> Pozdrawiam
pozdrawiam również