Re: LCD warto ??

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 11:41:25 MET

Proces Piotr Kurzeja <piotr.sax@poczta.fm> zwrócił błąd:

> Radeon 9200 Gigacube - czy karta ma wogółe wieksze znaczenie ??

Karta ma znaczenie dlatego, że ten LCD ma tylko wejście analogowe. Jak
będziesz miał kiepską kartę to i jakość obrazu nie będzie dobra. Po
Radeonie 9200 tej firmy można się spodziewać dobrego wyjścia. Ja
używałem tego monitora też z R9200 (i z dwoma innymi kartami) i jakość
była zadowalająca. Moje uwagi negatywne do tego LCD to przede wszystkim
niski zakres regulacji jasności i wąskie kąty, przy czym to ostatnie nie
przeszkadza w niektórych aplikacjach i po przyzwyczajeniu. Z niektórymi
grami smużył, ale ja teraz używam już innego monitora i nie mogę
porównać z nowymi.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8