Re: Nagrywarka DVD

Autor: Bernard <Bernard_at_earth.net>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 11:55:09 MET

Jerry.J wrote:

> Tu się w pełni zgadzam, do czarnej listy DVD psójek-nagrywarek dołączyłbym
> jeszcze
> LG i Samsung - jakośc kiepska, wręcz fatalna, same problemy :)

A tak konkretnie? Używam od wielu lat nagrywarek LG i LiteOn, może
uświadomisz mnie jakie to ja mam problemy?

> Nawet jeśli są tacy, którym to jakoś działa, to chyba
> lepiej niż Daewoo Matizem/Skodą Fabiąn czy Dacią Logan jeździć...
>
> ......Hondą Accord/Fordem Mondeo/ VW Passatem czy Mazdą 6

Jak wyżej. 130 tysięcy Fabią bez awarii (jeśli nie liczyć czterech
łączników po 70 zł). Też mnie uświadomisz jakie to mam kłopoty z moim
samochodem?

Czy wiesz, że pod maską Fabii są wyłącznie niemieckie części z logo VW/Audi?

Czy wiesz, kto jest producentem tych wspaniałych japońskich i
amerykańskich nagrywarek (poza Teac i Pioneer zdaje się)?