Co będzie lepsze Win2000 czy XP?

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 21:00:17 MET

Być może to nie jest do końca dobra grupa, ale innej nie znam, a po części
mój problem związany jest ze sprzętem, więc zadam je tutaj. Otóż ostatnio
przestał mi chodzić Skype i zastanawiam się czy to nie jest przypadkiem wina
Win 98, który od samego początku nie jest nawet rekomendowany dla tego
programu..

Postanowiłem przeinstalować na próbę system, ale nie wiem co wybrać Win XP
czy Win 2000. Mój sprzęt jest dosyć leciwy i chciałbym wybrać ten, który
będzie mniej wymagający, a niestety spotykam sprzeczne opinie, bo jedni
twierdzą, że taki będzie XP a inni że Win 2000.

Obecnie mam AMD 950, 384 MB RAM (zamierzam rozszerzyć niedługo do 512) oraz
grafikę GeForce2 MX400 64MB, HDD Seagate ST340810A (40 GB). Procka zamierzam
wymienić na szybszy, ale póki co mam inne wydatki i to musi poczekać kilka
miesięcy.

W tej chwili chciałbym zainstalować albo Win 2000 albo XP, a najważniejsze
jest to, który będzie mniej obciążający dla tej konfiguracji. Możecie coś
doradzić?

--
chairon