Re: Co będzie lepsze Win2000 czy XP?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 21:54:56 MET

Proces chairon <chairon@interia.SKASUJ-TO.pl> zwrócił błąd:
> Obecnie mam AMD 950, 384 MB RAM (zamierzam rozszerzyć niedługo do 512) oraz
> grafikę GeForce2 MX400 64MB, HDD Seagate ST340810A (40 GB). Procka zamierzam
> wymienić na szybszy, ale póki co mam inne wydatki i to musi poczekać kilka
> miesięcy.

Ja na słabszym kompie z taką samą ilością pamięci miałem najpierw win2k
potem winXP. Ten drugi chodził (i chodzi) lepiej, aczkolwiek polecałbym
więcej pamięci do poważnej zabawy. Reszta wystarczy w zupełności.
Niestety, w odniesieniu do win98 odczujesz spowolnienie. Polecam
przeczesać system, wywalić niepotrzebne usługi, zrezygnować z paru
efektów graficznych.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8