walka z wiatrakami

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 20:13:09 MET

Witam
Mam Celerona D320 i BOXowy wentylator. Chodzi on jak suszarka do wlosow
i szczegolnie w nocy nie da sie pracowac przy komputerze :-(
Myslalem o wymianie na FreeZone QC-92 Cu jednak przeczytalem na forum
wiele negatywnych opini na temat tych coolerów :-(
Niestety nie stac mnie na Zalmana :-(
Czy mozna wymienic w tym BOXowym coolerze sam wiatrak? Jesli tak to jaki
bedzie pasowal? Oczywiscie na bardziej cichy :-) Myslalem o Arctic
Cooling ale nie wiem czy to bedzie dobrze i cicho chodzic (chlodzic)?
Czy macie jakies inne pomysly co zrobic z tym fantem?

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660