Re: walka z wiatrakami

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 21:12:58 MET

Dnia 2004-11-10 20:13, Użytkownik Maciek Mis napisał:

> Czy mozna wymienic w tym BOXowym coolerze sam wiatrak? Jesli tak to jaki
> bedzie pasowal?

To nie jest problem. Mam boxowe chłodzenie do bartona, tzn miałem.
Wiatraczek 60mm trochę był głośny. Zagłuszał nawet mojego Caviara. :d
Kupiłem wiatrak 80mm na łożyskach kulkowych (tzn kupiłem pół roku temu,
wciskał mi powietrze do obudowy, pracował cicho). ponieważ radiator ma
wymiary 60mmx80mm więc z pomocą dwóch kawałków blachy zrobiłem
przejściówkę i wszystko to skręciłem. Teraz znowu narzekam na głośną
prace dysku.

        |-wentylator-|
        \ /
         **radiator**

kreski - przejściówka z blachy.

Mam jeszcze do przeróbki chłodzenie grafiki ale brak czasu na to...