Re: Blue screeny w win xp

Autor: wishya <wishya_at_wytnijmnie.sm.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 20:17:33 MET

Użytkownik "Pawel Chrobak" <beefens-antyspam-@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cmtk7l$s2q$1@news.onet.pl...
> mniejsza pamiec nie ma prawa wywolywac bluescreen,u
>
> Czy masz na bluescrenie napisane IRQ_LESS_OR_EQUAL ?

czesc,
podlacze sie pod pytanie bo mam podobny problem, ale w zasadzie w 99% blue
scr. zdarza sie w trakcie grania
o ile dobrze pamietam, komunikat krzyczy "page found in non page(d?)
area"...ktos moze pomoc z wyjasnieniem, w czym tkwi problem? o ile dobrze
sobie przypominam, cudenka dziac sie zaczely po wlozeniu do pci karty planet
wifi.

pozdrawiam
d.

<athxp 1.6, gf 3 ti200, neotec 4202>