Re: LCD warto ??

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 18:45:42 MET

"Piotr Kurzeja" <piotr.sax@poczta.fm> wrote in message
news:41923E21.5080001@poczta.fm...
> Witam grópowiczów mam ptyanie do użytkowników paneli LCD.
> Mianowicie chciałem zakupić monitor LCD 17 w przystepnej cenie - co
> najlepiej wybrać ?? Moj komputer jest wykorzystywany jako typowy
> biurowiec - procesory tekstu, internet itp. A moze jakaś konkterna 17 CRT
> ??
> Zastanawiałem sie juz nad modelem NEC Multisync 1701. nie jest drogi jak
> na LCD no ale ... nie znam opini na ten temat.

Tylko LCD !!!
NEC jest dobrą firmą.

Nie kupuj tylko azjatyckich wynalazków typu LG, Samsung, Hansol, Apec, Benq,
Srenku-pierdenku - takich firm co to
niedawno powstały i szybko znikają...
Wyjątkowo kiepskie też robi Belinea, Medion - od tych z daleka :)

Najlepsze wiadomo - EIZO

Bardzo dobre to iiYama, IBM, HP, DELL, Sony, NEC

Z tańszych, ale jeszcze dobrych to polecam: Philips, CTX, Acer i Miro

Ewentualnie Gateway

Nie kupuj azjatyckiego szajsu ! Nie warto to ma kiepską jakośc i się
sypie...

Pozdr.
J.J.