Re: Jakość i trwałość nagrywarki DVD

Autor: Yogiii <Zeun_at_gazeta.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 18:40:57 MET

Użytkownik "Friend" <uniwersalny@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cmsjam$h5q$1@inews.gazeta.pl...

> W tym temacie to mogę jedynie powiedzieć że ostatnio widziałem na giełdzie
> cały worek NECow "niesprawnych". Trochę się zmartwiłem bo mam
> NECa 3500 ale wygrzebałem sobie zapasowy laser za 20zł)

niestety nec sie ostatnio popsul w stosunku do modelu 2500
liteon troche sie poprawil ale to masowka ( zreszta wiekszosc sprzetu
to obecnie masowka ) jesli nie chcesz problemow
to wybierz Pionierka TDK lub samsunga ostatnio wygral testy i jest najtanszy
kazda ma 2 lata gwarancji wiec jak cos to serwis i w wiekszosci to teraz
wymieniaj sprzet
na nowy bo im sie nie oplaca tego naprawiac tak naprawde co bys nie kupil
to bedzie podobnej jakosci