LCD warto ??

Autor: Piotr Kurzeja <piotr.sax_at_poczta.fm>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 17:13:21 MET

Witam grópowiczów mam ptyanie do użytkowników paneli LCD.
Mianowicie chciałem zakupić monitor LCD 17 w przystepnej cenie - co
najlepiej wybrać ?? Moj komputer jest wykorzystywany jako typowy
biurowiec - procesory tekstu, internet itp. A moze jakaś konkterna 17 CRT ??
Zastanawiałem sie juz nad modelem NEC Multisync 1701. nie jest drogi jak
  na LCD no ale ... nie znam opini na ten temat.