Re: [Dlugie]Padniete dyski twarde, co jest?

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 14:44:24 MET

Jacek Maciejewski wrote:

>> A zasilacz? Jaki ma zasilacz?
>
> LOL

Nie lol tylko brutalna prawda. Przestarzałe i wadliwe zasilacze są
najczęstszą przyczyną awarii. Sam kiedyś miałem coś takiego.
Najprawdopodobniej przez walnięty zasilacz trzy napędy optyczne oraz dysk
twardy poszły się "kochać". Drugi dysk jakoś uratowałem ale skubany działa
tylko z naprawdę dobrymi zasilaczami. U mojego znajomego w nowym kompie z
jakimś tanim zasilaczem nie chce działać. Cały czas słychać jak by walił o
coś głowicą... Za to działa u mnie i u znajomego z Amigą podpiętą pod
zasilacz wielkości prawie trzech standardowych zasilaczy do pieca :)
Podkreślam, że wszystko inne w starym kompie było na 100 % sprawne.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *