Blue screeny w win xp

Autor: Mermi <mermiUSUNTO_at_USUNTOplusnet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 14:52:44 MET

Mam procka PIV1.8GHz i tymczasowo 128MB RAMu. Musialem poinstalowac
oprogramowania zabezpieczajace (Norton Anty Virus razem z niektorymi
elementami System Worksa, Kerio Personal Firewall) wiec automatycznie
troche pamieci mam zjedzonej. Na dyskach jest mnostwo miejsca.
I teraz pojawia sie problem. Przy probie sciagania azureusem po ok 10min
komp zalicza zwieche-pojawia sie bluescreen i nastepuje restart kompa.
Podobnie bylo gdy sciagalem duzy plik poprzez skype'a. Wsytarczylo, ze
odpalilem przegladerke i ladowala sie jakas strona i natychmiast zwiecha...
Czy jest to wina zbyt malej ilosci pamieci RAM??? W czasie normalnej
pracy (poczta, www) nie wystepuje ten problem.

Pzdr
Mermi