Re: Kraty graficzne w laptopach.

Autor: nomysz <szymont_at_tlen_usun_.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 14:44:28 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces nomysz <szymont@tlen_usun_.pl> zwrócił błąd:
>

> Z tych wszystkich wybierz Mobility Radeon 9700, z tego jest się
> zadowolonym zawsze, niezależnie od zastosowań. Bo te karty są tak
> zóżnicowane pod względem możliwości, że albo w ogóle Ci nie zależy na
> jakości tylko na cenie, albo nie wiesz czego szukasz. A jesli nie zależy
> Ci na cenie, to czemu nie poszukać notka z Radeonem 9800 albo x600 (choć
> ten jest porównywalny z Radeonem 9700)?

Chodzi o to, ze w zasadzie nie znam sie na kartach graficznych. Numerek
niewiele mi mowi :) Druga sprawa, ze wiem, na czym mi zalezy jezeli
chodziz o wszystkie czesci w laptopie oprocz karty graficznej. A
producenci robia tak, ze do super wypasionego laptopa wrzucaja jakiegos
  slabego GeForca.
Wstepnie ustalilem taka kolejniosc (porosze o korekte jezeli sie myle):
- na samej gorze Radeon 9700 i T2
- nizej GF 4200
- teraz R9000
- tutaj chyba 9200
- tu chyba GF FX Go 5600 zaraz po nim 5200
- tu prawdopodobnie Intel
- i tutaj R7500

Dobrze mysle ?
Sprecyzuje tez na czym mi zalezy: obraz ma byc przede wszystkim dobry
(duzo bede siedzial przy textach wszelkiej masci i programowaniu - wiec
bedzie to praca w rozdzielczosci SXGA badz UXGA). A od czasu do czasu
chcialbym sobie pyknac w CSa. I tyle ;) Do takich zastosowan co polecacie ?

Pozdrawiam