Re: Freezone QC80 Cu + P4 3 GHz 0.13 - uff jak gor?co! ;-(

Autor: Cubol <cubol_at__nospam.poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 09:05:44 MET

Miałem podobne "problemy" - QC92-Cu....
Po pierwszym założeniu ... Celeron 2.53 - 65 C
W tej chwili: w stresie max 55 C...ale wymagało to:
1. Przeszlifowania radiatora
2. Założenie wolnoobrotowego wiatraka (Arctic) wyciągającego do obudowy.
3. Poprawki "pastowania" radiatora ;)

U mnie sutuacja wynikała po prostu z tego, że sam cooler jest dość wysoki i
gorące powietrze odprowadzane z CPU odbijało się o ściankę obudowy komputera
i wracało w stronę procka....przy tym ścianka obudowy nagrzewała się do
jakiś 45 C - ładnie co ?? ;) Czyli w sumie wiatrak ładnie chodził i
chłodził, ale co z tego jak w środku kompa zrobił się piekarnik ;). W takich
warunkach trudno o dobre chłodzenie. Myślę że zdecydowanie pomogła poprawa
przepływu powietrza wewnątrz obudowy, chociaż przeszlifowanie radiatora też
trochę pomogło.

Pozdr

Cubol